בחרו את סוג האירוע
פרטי האירוע
לא בטוחים מה ההבדל בין מספר רשומות לכמות מוזמנים?
שאלה מצויינת!😊
מספר הרשומות מתייחס למספר הטלפונים לאישורי הגעה. המשמעות היא שטלפון אחד יכול להכיל גם יותר מאורח אחד ומספר האורחים מתייחס למספר האורחים בפועל שהזמנת.
כדי להקל עליכם, תרשמו את מספר המוזמנים ונחשב בקירוב את כמות הרישומים (אישורי הגעה) שתצטרכו לפי סטטיסטיקות העבר.
אה ואל דאגה, תמיד תוכלו להוסיף אישורי הגעה נוספים במהלך התהליך, אם תצטרכו😊
חבילות אישורי הגעה
סמנו את החבילה המתאימה לאירוע שלכם.
יש לכם שאלה בנושא חבילות אישורי הגעה? חפשו ב שאלות/ תשובות
חבילה דיגיטלית
-
3 הודעות לאישרי הגעה בוואצאפ
- 1 הודעת סמס לאישור הגעה
-
הודעת תזכורת שנשלחת ביום האירוע כולל קישור לווייז
- הודעת “תודה שבאתם” יום לאחר האירוע
- מערכת לניהול מוזמנים
- צפייה אונליין בתשובות האורחים
- אפשרות לייצא לקובץ אקסל ניתן להעלות למערכת אייפלן
- סינון לפי סטטוסים, שליחת דוח יומי
חבילת בייסיק 1.5 ש"ח לרשומה
-
3 הודעות לאישרי הגעה בוואצאפ
-
1 הודעת סמס לאישור הגעה
- 2 סבבי שיחות טלפון לאורחים שלא ענו
- הודעת תזכורת שנשלחת ביום האירוע כולל קישור לווייז
-
הודעת “תודה שבאתם” יום לאחר האירוע
- מערכת לניהול מוזמנים
- צפייה אונליין בתשובות האורחים
- אפשרות לייצא לקובץ אקסל ניתן להעלות למערכת אייפלן
- סינון לפי סטטוסים, שליחת דוח יומי
חבילת פרימיום 1.65 ש"ח לרשומה
-
3 הודעות לאישרי הגעה בוואצאפ
- 1 הודעת סמס לאישור הגעה
- 3 סבבי שיחות טלפון לאורחים שלא ענו
- הודעת תזכורת שנשלחת ביום האירוע כולל קישור לווייז
- הודעת “תודה שבאתם” יום לאחר האירוע
- מערכת לניהול מוזמנים
- צפייה אונליין בתשובות האורחים
- אפשרות לייצא לקובץ אקסל ניתן להעלות למערכת אייפלן
- סינון לפי סטטוסים, שליחת דוח יומי
שאלות ותשובות בנושא חבילות אישורי הגעה
כמות מוזמנים זה סך כמות המוזמנים שיש באירוע ברוטו הכולל זוגות ,משפחות ,וכו לעומת כמות רשומות שזה מספרי טלפון - כל רשומה יכולה להכיל בן אדם יחיד,זוג,משפחה וכו.. רשומה=מספר טלפון עבר אישורי הגעה כמות מוזמנים=כל האנשים שהזמנתי לדוגמא : אם אני מזמין זוג כמות המוזמנים זה = 2 רשומה =1
שתי אופציות : 1 . העלת קובץ אקסל למערכת 2.לעלות בצורה ידנית דרך המערכת
התהליך לוקח סדר גודל של 7 ימים לפני האירוע , כלומר אם תתחילו בזמן ללא עיכובים הדוח שלכם יהיה מוכן בין 5-8 ימים לפני האירוע.
בהחלט אפשר להוסיף שאלה על מנה צמחונית /מנת גאלט כשר ועל הסעות
את הודעת התזכורת אנחנו שולחים ביום האירוע בצירוף קישור לwaze
כןןןןןן ואפילו מומלץ:)
אנחנו מתקשרים מטלפונים נייידים לא חסום לא 072/ לא 077 כך שהמענה הוא מאוד גבוהה
אחוז המענה שלנו מהגבוהים בשוק והוא נע בין 90% ל 95% ( חשוב לשים לב שהמספרים שלכם תקינים וגם אם לא אז המערכת תעדכן אתכם במספריים השגויים
חבילות סידורי הושבה
סמנו את החבילה המתאימה לאירוע שלכם.
יש לכם שאלה בנושא חבילות אישורי הגעה? חפשו ב שאלות/ תשובות
חבילת סידורי הושבה דיגיטליים
- מערכת דיגיטלית לביצוע סידור ההושבה
- אפשרות לעדכון תמונת הסקיצה של האולם
- אפשרות לבצע סינון הושבה לפי קבוצות/אורחים שהושבתם/ אורחים שלא הושבתם
- שליחת מספרי שולחן בסמס ביום האירוע
חבילת דיילת רישום
- מערכת דיגיטלית לביצוע סידור ההושבה
- אפשרות לעדכון תמונת הסקיצה של האולם
- אפשרות לבצע סינון הושבה לפי קבוצות/אורחים שהושבתם/ אורחים שלא הושבתם
- הדרכה והכוונה על ידי מחלקת סידורי הושבה בנוגע לשימוש במערכת והתחייבות הסופית לאולם
- הגעה של דיילת אחת ביום האירוע
- ספירה של הכסאות והשולחנות בדיקה של מספרי השולחן שאכן הכמות זהה להתחייבות
- רישום האורחים שהגיעו בדוח מסודר
- חלוקת מספרי שולחן בסמס או פתקיות לאורחים
- שליחת דוח של האורחים שנרשמו דרכנו לאחר האירוע
- מומלץ לאירועים עד 250 מוזמנים שאישרו הגעה
חבילת סידורי הושבה מלאה
- מערכת דיגיטלית לביצוע סידור ההושבה
- אפשרות לעדכון תמונת הסקיצה של האולם
- אפשרות לבצע סינון הושבה לפי קבוצות/אורחים שהושבתם/ אורחים שלא הושבתם
- הדרכה והכוונה על ידי מחלקת סידורי הושבה בנוגע לשימוש במערכת והתחייבות הסופית לאולם
- צוות שיגיע ביום האירוע מנהל/ת הושבה ודייל/ת סה"כ 2 אנשי צוות
- ספירה של הכסאות והשולחנות בדיקה של מספרי השולחן שאכן הכמות זהה להתחייבות
- רישום האורחים שהגיעו בדוח מסודר
- כניסה לאולם לאחר החופה והכוונת האורחים למקומות הישיבה בצורה מהירה
- שמירה על שולחנות רזרבה שלא פותחים שלא צורך.
שאלות ותשובות בנושא חבילות סידורי הושבה
השירות שהאולם מבוסס על תוכנת סידורי הושבה ולא עם צוות מקצועי שמבין בהושבה לרוב אלו יהיו מלצרים מטעם האולם שידעו לחלק פתקיות בכניסה בלבד ,אם זה מספיק לכם שירות של חלוקת מספרי שולחן בכניסה זה מצויין.אם אתם רוצים שיגיע צוות מקצועי שידע לחסוך לכם בממוצע בין 5-10 אחוז מכלל המנות אנחנו ממליצים לכם לקחת שירות סידורי הושבה מקצועי. תזכרו שירות אישורי הגעה וסידורי הושבה זו לא הוצאה זו השקעה הכי טובה שתעשו באירוע שלכם
את ההושבה תבצעו דרך המערכת המתקדמת שלנו , הרי רק אתם יודעים את מי להושיב עם מי , המערכת מאד נוחה וברורה יש אפשרות לקבל סטטיסטיקות מי יושב מי עוד לא יושב לחלק את ההושבה לפי קטגוריות ועוד הרבה אפשרויות נוספות שיעזרו לכם להושיב את האורחים
בוודאי, כחלק מיכולות המערכת זה לאפשר לתת לאורחים מסויימים לבחור ממספר שולחן מסויים עד שולחן מסויים היכן הם רוצים לשבת
את סידורי ההושבה אנחנו נתחיל סדר גודל של 5-7 ימים לפני האירוע (הכל גם תלוי בקצב היענות האורחים) יהיה לכם שיחת הושבה עם מחלקת סידורי ההושבה שלנו יעברו אתכם על הסקיצה של האולם , ההתחייבות הסופית ושיטת ההושבה באום שלכם
בוודאי, אפשר לעדכן את תמונת הסקיצה של האולם שיהיה לכם יותר קל בביצוע סידורי ההושבה
לאורך הנסיון שצברנו אנחנו מכירים את כל שיטות ההושבה בכל האולמות , אנחנו ננחה אתכם צעד צעד איך השיטה עובדת ומה הפעולות שצריך לעשות בהתאם
ברגע שהדיילות בכניסה ירשמו את הגעתו של האורח ישלח למספר הטלפון שלו הודעת סמס עם מספר שולחן, לאורחים המבוגרים או לאורחים שיתעקשו לקבל פתק יש גם פתקים עם המספר שולחן שלהם:)
אנחנו מגיעים כחצי שעה-ארבעים דקות לפני קבלת הפנים והולכים ברגע שכלל האורחים התיישבו
בוודאי, יום לאחר האירוע תקבלו דוח אקסל מאיתנו של האורחים שהגיעו ונרשמו דרכנו