תמיד חלמתם על הרגע בו תיכנסו לאולם והכל יילך לפי הציפיות? מפחדים מהמצב ההפוך וקמים בלילה מסיוט שבו החתונה שלכם הופכת לסיטואציה קטסטרופלית מסרט קומדיה?
חשבתם על הכל עד לפרטים הקטנים: המנות, שיר הכניסה לחופה וכמובן גם הסלואו המרגש לאחר מכן. הכל אתם רוצים שהכל יהיה מושלם ובדיוק לפי התכנון שלכם. אז מה בעצם צריך לעשות כדי שהכל יתגשם בדיוק כמו שחלמתם?
נישואין הם פרויקט בקנה מידה גדול ולכן, גם הסיכוי שדברים ישתבשו גדל בהתאם. חשיבה ותכנון אחראיים יכולים להוביל למניעת טעויות קריטיות, פעילויות שיתרחשו בדיוק לפי הסדר, ובעצם – להוציא הכל לפועל. בשביל שזה יקרה, לא מספיק רק לפנות לספקים באיכות גבוהה ולצפות שהם יסדרו את הכל בעצמם: אם לא תפקחו על הנושא, תבינו מהר מאוד שגם הספק הכי איכותי ומקצועי בתחומו יכול לבצע טעויות – אחרי הכל, הוא לא הספק היחיד שיעבוד באולם, ואין מי שמכיר את הרצונות שלכם יותר מכם. כדי למנוע מצב שכזה, אתם חייבים מישהו שיעשה לכם סדר בכל הבלאגן – מישהו בעל ניסיון מספק, כך שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות, ובכך תוכלו לחגוג וליהנות בראש שקט. בשביל להשיג את המטרה הזו – אתם צריכים מנהל אירועים.
איך עושים את זה נכון?
לפני הכל, חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא מול מנהל האירוע שלכם זאת כדי שתוכלו לעבור על רשימת הספקים שלכם ועל כל הפרטים החשובים, הבקשות והדגשים ביחד. וודאו מולו שכל הפריטים הכי קטנים רשומים, מתואמים, מתוזמנים ומובנים. בניה חכמה של תכנית עבודה, החל משלב קבלת הפנים ועד רגע סגירת האולם יכולה להיות משימה מאתגרת, אבל אין ספק שהיא תשתלם לכם.
אילו יתרונות תקבלו בדיגיטל פיק?
לאירוע שלכם אנו נגיע עם צוות של ארבעה עובדים חרוצים ואנרגטיים, להם נחלק את המשימות באופן כזה שיינתן מענה זמין ומהיר לכל פרט ובכל שלב באירוע. מעבר לכך תקבלו שירות אישי ומסור לאורחים שלכם תוך פיקוח מתמיד על כל הספקים, האולם עצמו וכל מה שכלול בו כך שכל האופרציה תהיה בשליטה מלאה. כל מה שנותר לכם הוא לתת לנו לעבוד, בזמן שאתם תוכלו ליהנות ולחגוג – הרווחתם זאת ביושר!
רוצים אירוע מושלם בראש שקט? הרימו טלפון עוד היום וקבעו פגישת היכרות עם צוות דיגיטל פיק. או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
לרכישת חבילות לחצו כאן