fbpx Skip to Content Contact Us

חתונה היא ערב מיוחד – עם הרבה ימי הכנה שקודמים לה.

הלחץ היסטרי, כמות הדברים שצריך לדאוג להם גדלה מיום ליום, כל ספק צריך לפעול בסנכרון מושלם עם הספקים האחרים, המוזמנים שואלים שאלות רבות, ההורים מנסים לעזור בכל מה שאפשר (ועל הדרך להציע את העצות שלהם) ונראה לפעמים שאם תמצמצו לרגע, הכל עלול להתמוטט, חלילה.

אז קודם כל, לא. אתם יכולים לקחת לעצמכם רגע לנשום, ואפילו שניים. מיד לאחר מכן, תוכלו לקחת פסק זמן קצר ולהסתכל על התמונה הכוללת: בסופו של דבר, יש כמה דברים שחשוב מאוד לשים לב אליהם, והם ישפיעו על עיקר ההתנהלות באירוע שלכם (חוק ה20-80 הוא חוק ידוע שאומר דבר פשוט: 20% מהדברים ישפיעו על 80% מהתוצאות). לכן, ריכזנו עבורכם טיפים קריטיים שיכולים לדאוג לארגון מהוקצע, לחסוך לכם זמן יקר ולדאוג לכך שהאירוע יתנהל על הצד הטוב ביותר. העיקר – שתנשמו!

מנו אחראי:  כשהיינו ילדים, היינו צריכים מבוגר אחראי, והמצב לא השתנה מאז. קחו לכם מישהו שאתם סומכים עליו, בין אם חבר טוב ובין אם איש מקצוע ייעודי, שכל תפקידו יהיה לדאוג לכך שכל מה שקבעתם, אכן מתרחש בזמן ובאיכות שסיכמתם עליה. כשיש מישהו שכל תפקידו הוא לטפל בנושא הזה, הוא יהיה הרבה יותר ממוקד מכם, מה גם שאם לא תיהנו בחתונה שלכם, אז מהי הפואנטה?

דאגו שהכל יהיה מעוגן בחוזה: כל דבר שסיכמתם עם הספק, צריך להופיע גם בכתב. אין על מה להסתמך, ואין שום בושה בלדרוש דברים כאלו. כל סעיף קטן "שתוותרו" עליו, יכול להסתכם לכם במגוון דרכים שליליות כמו הפסד כספי, בעיה שירותית או אפילו נזק לכם ולאורחים. אל תהססו להתייעץ עם חברים שכבר התחתנו ולוודא איתם על מה הם סיכמו באירוע שלהם, כדי לקבל רעיונות ולוודא שלא תפספסו כלום.

הסתכלו על התמונה המלאה: נכון, אנחנו רוצים שהכל יהיה מושלם, אבל כמו שאנחנו לא מושלמים, כך גם האנשים שתפקידם להוציא את הכל לפועל. אין אירוע שלא הייתה בו פאשלה כלשהי, אבל בסופו של יום – השאלה היא עד כמה היא השפיעה. אם היה חסר בקבוק וויסקי אחד או שהמפיות היו בגוון קצת שונה, זה אולי יכול להיות לא נעים, אבל בפועל – סביר להניח שהחתונה תתנהל כסדרה ואף אחד חוץ מכם לא ירגיש בכך. העיקר הוא שבסופו של דבר, האירוע עצמו יעבור בשלום ובצורה הטובה ביותר.

סידור חופה:  אין ספק שהחופה היא מקום מיוחד שבו כולם רוצים להיות, אך כמו כל דבר בחיים, יש הגבלה של מקום. דאגו מראש לסדר עם כל בני המשפחה והקרובים איפה כל אחד יעמוד, כדי למנוע מצבים לא נעימים ברגע האמת.

לא לחכות לרגע האחרון: נכון, זה מפתה, אתם בטוחים שזה עניין פעוט או שיש לכם פשוט 200 דברים על הראש. אבל בסופו של דבר, אתם צריכים לדאוג שהכל יתבצע בזמן, וחבל לדחות מה שאפשר לבצע היום. בסופו של יום, דחיה של פעולה קטנה כאן וטלפון קצר פה יכולה להצטבר לכם לרשימת מטלות שלא תשאיר לכם מושג לגבי איפה להתחיל, ויתכן שחלק מהדברים יהיו בעייתיים במיוחד בתזמון קצר.

היו ספציפיים: יכול להיות שאצלכם בראש הכל ברור, אבל לא תמיד הספק יבין את זה. אם אתם רוצים שמשהו יקרה בצורה מסוימת, יכלול כמות מסוימת או יהיה בתקן מסוים, תדגישו את זה! אי אפשר להסתמך על בעל המקצוע ש"כבר יבין לבד" או "שכולם עושים את זה וזה כבר סטנדרט". יכול מאוד להיות גם שהספק יבין את הבקשה, אבל עדיין לא יספק אותה בצורה הנאותה. ככל שתהיו ברורים יותר – כך דברים יקרו בצורה טובה יותר.

פרופורציות: חתונה היא עסק מלחיץ, ולחץ מוציא מאיתנו צדדים לא טובים. גם אם נדמה שדברים משתבשים ושאתם שניה מלפני קטסטרופה – תזכרו תמיד שאנחנו בני אדם, הכל יכול לקרות ולהשתנות תוך שבריר שניה, שהכל בסופו של דבר לטובה ושאתם כאן כדי להישבע אמונים האחד לשניה ולחגוג את אהבתכם, וזה מה שהכי חשוב.

תרגעו: זוכרים את לקיחת האוויר מתחילת המאמר? תמשיכו עם זה. אחרי הפרופורציות, תוכלו להיכנס למצב זה ביתר קלות, כל עוד תעשו את ההשתדלות הראויה, דברים יסתדרו כפי שהם אמורים. כשתבינו את זה, תוכלו להתרכז בליהנות מהערב החשוב ביותר בחייכם, ואיזו דרך יותר טובה לבלות אותו מאשר רגיעה, שמחה וששון?

אצלנו בדיגיטל פיק, נוכל לדאוג לכם לחלק נכבד מהטיפים. אנחנו נמנה לכם מנהל אירוע מסור ואחראי, נעבור ביחד על חוזי הספקים וניתן לכם ייעוץ שייתן לכם את הזכויות המגיעות לכם, נארגן את כל ההתנהלות בזמנים המתאימים ובהתאמה אישית, נעבוד על סידור החופה ונדאג לכל פרט קטן כדי שיתבצע כמו שביקשתם וכמובן שניתן לכם לחגוג בראש שקט ורגוע.

מעוניינים שאנו נסדר לכם את החתונה על הצד הטוב ביותר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עוד כתבות קשורות

מתחתנים בקדמת הטכנולוגיה-איך עולם החתונות נראה היום?

אם תשאלו את ההורים שלכם, הם יגידו לכם שהחתונות של אז התמקדו בעיקר בנגן, אולם נחמד ורבע עוף – וכולם היו פחות או יותר, מאושרים. הסבים והסבתות כנראה יספרו לכם על חתונות צנועות יותר (למרות שגם זה תלוי מאיפה הם

לכתבה המלאה

האטרקציות שיהפכו את האירוע שלכם למושלם

מזל טוב! הגיעה השעה והרגע לתכנן את היום המאושר בחייכם. מצאתם את המקום האולטימטיבי, שנתן לכם בדיוק את התחושה שחיפשתם, סגרתם עם צלם שיתפוס את הרגעים המרגשים שתמיד תרצו לחזור אליהם ושריינתם את הדיג'יי שימצא את האיזון הנכון בין המזרחית,

לכתבה המלאה

מיהו מנהל האירוע ואיך הוא יכול להציל את האירוע שלכם

תמיד חלמתם על הרגע בו תיכנסו לאולם והכל יילך לפי הציפיות? מפחדים מהמצב ההפוך וקמים בלילה מסיוט שבו החתונה שלכם הופכת לסיטואציה קטסטרופלית מסרט קומדיה? חשבתם על הכל עד לפרטים הקטנים: המנות, שיר הכניסה לחופה וכמובן גם הסלואו המרגש לאחר

לכתבה המלאה

1000 ספקים לא יצליחו לבלבל אותי

מכירים את אלה שהכול אצלם מסודר? יומני כיס מקושקשים לפי שעה, מצגות פאוור-פוינט לטיול בחו"ל, שתי עטים בתיק ואפילו הקלנדר שבפלאפון מסונכרן לכל התקן דיגיטלי בבית. אז אפילו הם – צריכים הכוונה והדרכה בתכנון החתונה. למה לבחור ספק אחד? 4

לכתבה המלאה

איך תהפכו את החתונה שלכם לבלתי נשכחת

עציצי תבלין – המתנה שתשדרג לכם את האירוע מחפשים מתנה ייחודית למוזמנים שלכם שתשאיר להם זכרון מתוק מהאירוע שלכם? הגעתם למקום הנכון. רגע לפני שאתם שוברים את הראש איך להפוך את האירוע שלכם למיוחד במינו, כדאי שתכירו את המתנה המושלמת:

לכתבה המלאה

אלכוהול בחתונה – איך עושים את זה נכון?

כמו באלכוהול, גם ארגון השתיה החריפה לחתונה שלכם יהיה משהו שתשימו לב אליו רק לאחר זמן מה. אין מה לעשות – לרוב מרגישים שיש דברים דחופים יותר, אך אנו נתקלים בזוגות רבים שמגיעים לנקודה זו, מבינים את החשיבות בתכנון חכם

לכתבה המלאה
חזרה למעלה
דילוג לתוכן