fbpx Skip to Content Contact Us

מזל טוב! הגיעה השעה והרגע לתכנן את היום המאושר בחייכם. מצאתם את המקום האולטימטיבי, שנתן לכם בדיוק את התחושה שחיפשתם, סגרתם עם צלם שיתפוס את הרגעים המרגשים שתמיד תרצו לחזור אליהם ושריינתם את הדיג'יי שימצא את האיזון הנכון בין המזרחית, הלועזית, הפרסית והרומנית (כי צריך משהו לכל אחד מההורים).

בואו נודה באמת: מדובר במקצועות חשובים במיוחד, אבל ניתן למצוא אותם בכל אירוע. אם אנחנו רוצים חתונה שאף אחד לא ישכח, אפשר לשלב את האקסטרות שיתנו טאץ' ייחודי, כזה שלא אתם ולא האורחים שלכם ראיתם עד היום. עם עונת החתונות שהולכת ומתקרבת בצעדי ענק, מי לא ירצה למצוא את הדבר הזה שיתן לאירוע שלו את מה שימקם אותו רמה אחת מעל כל השאר?

בין כפכפי האצבע, המסכות שנהיו לסטנדרט והבלונים הצבעוניים בצורות שמצטלמים נהדר, יש לנו כמה הצעות שפחות סביר שנתקלתם בהן בכל אירוע שנכחתם בו בשנים האחרונות.

מכירים את זה שאתם הולכים לאירוע, עומדים ומצטלמים יפה (כמובן לאחר וידוא שזו מצלמת המגנטים), דואגים לאסוף את כל המגנטים, שמוצאים דרכם למקרר ונטמעים בין כל שאר האירועים? אז קחו צעד אחורה, ותחשבו איזה שדרוג זה יהיה אם התמונה היפה שלכם הייתה מודפסת על בלוק עץ. הרי לכם מזכרת שיקית בטירוף, שתישמר לאורך זמן ותזכיר לאורחים כמה הם נהנו באירוע שלכם.

אם אתם חושקים באירוע מהסרטים, אותיות עם ראשי התיבות שלכם, מעוצבות מפרחים בגובה 1.5 מטר יעשו את העבודה. האותיות ימוקמו בכניסה למתחם על שטיח אדום אמיתי, ויצרו עוד רקע קסום לתמונות שלכם ושל האורחים – הוליווד זה כאן!

למי מאיתנו לא עברה בראש בזמן אירוע המחשבה – איך בא לי משהו רענן ומתוק? הכירו את קייק הפירות. הקייק, שאורכו כ-3 מטר, נושא עליו צבעוניות מרהיבה המורכבת ממגוון פירות העונה, וכמובן גם סוכריות גומי, כי אי אפשר בלי. הרעננות של הפירות וצורת הקייק הצבעוני העמוס בכל טוב, יטענו מחדש את האנרגיות הדרושות להמשך הערב, בייחוד לאחר המנה העיקרית.

אז כמובן שאת הטוב משאירים לסוף. למי מאיתנו שהיו בתאילנד, זכורה כמובן מנת הקרפ המפורסמת – בננה לוטי. איזה כיף זה כשלפתע פתאום, משומקום, ינחת לנו בחתונה הדבר המתוק והמושלם הזה! עם תוספות לבחירה כאוות נפשכם והאופציה לחלבי/פרווה, דוכן הבננה לוטי ימקם את החתונה שלכם היישר בין מסיבות הפול מון באיים של תאילנד.

עם כל כך הרבה אופציות, למה שהחתונה שלכם תהיה כמו כל השאר? אנחנו בדיגיטל פיק נדאג ליום המאושר בחייכם ונהפוך את החתונה שלכם למשהו אחר ממה שהאורחים שלכם ציפו לו – יהיה שמח. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

עוד כתבות קשורות

מתחתנים בקדמת הטכנולוגיה-איך עולם החתונות נראה היום?

אם תשאלו את ההורים שלכם, הם יגידו לכם שהחתונות של אז התמקדו בעיקר בנגן, אולם נחמד ורבע עוף – וכולם היו פחות או יותר, מאושרים. הסבים והסבתות כנראה יספרו לכם על חתונות צנועות יותר (למרות שגם זה תלוי מאיפה הם

לכתבה המלאה

הטיפים האולטימטיביים שיעשו לכם סדר בחתונה

חתונה היא ערב מיוחד – עם הרבה ימי הכנה שקודמים לה. הלחץ היסטרי, כמות הדברים שצריך לדאוג להם גדלה מיום ליום, כל ספק צריך לפעול בסנכרון מושלם עם הספקים האחרים, המוזמנים שואלים שאלות רבות, ההורים מנסים לעזור בכל מה שאפשר

לכתבה המלאה

מיהו מנהל האירוע ואיך הוא יכול להציל את האירוע שלכם

תמיד חלמתם על הרגע בו תיכנסו לאולם והכל יילך לפי הציפיות? מפחדים מהמצב ההפוך וקמים בלילה מסיוט שבו החתונה שלכם הופכת לסיטואציה קטסטרופלית מסרט קומדיה? חשבתם על הכל עד לפרטים הקטנים: המנות, שיר הכניסה לחופה וכמובן גם הסלואו המרגש לאחר

לכתבה המלאה

1000 ספקים לא יצליחו לבלבל אותי

מכירים את אלה שהכול אצלם מסודר? יומני כיס מקושקשים לפי שעה, מצגות פאוור-פוינט לטיול בחו"ל, שתי עטים בתיק ואפילו הקלנדר שבפלאפון מסונכרן לכל התקן דיגיטלי בבית. אז אפילו הם – צריכים הכוונה והדרכה בתכנון החתונה. למה לבחור ספק אחד? 4

לכתבה המלאה

איך תהפכו את החתונה שלכם לבלתי נשכחת

עציצי תבלין – המתנה שתשדרג לכם את האירוע מחפשים מתנה ייחודית למוזמנים שלכם שתשאיר להם זכרון מתוק מהאירוע שלכם? הגעתם למקום הנכון. רגע לפני שאתם שוברים את הראש איך להפוך את האירוע שלכם למיוחד במינו, כדאי שתכירו את המתנה המושלמת:

לכתבה המלאה

אלכוהול בחתונה – איך עושים את זה נכון?

כמו באלכוהול, גם ארגון השתיה החריפה לחתונה שלכם יהיה משהו שתשימו לב אליו רק לאחר זמן מה. אין מה לעשות – לרוב מרגישים שיש דברים דחופים יותר, אך אנו נתקלים בזוגות רבים שמגיעים לנקודה זו, מבינים את החשיבות בתכנון חכם

לכתבה המלאה
חזרה למעלה
דילוג לתוכן